zlobekwesolemisie.pl

Maluchy poznają świat przede wszystkim przez dotyk, a zaraz potem… najczęściej przez smak. Zapewne niejednemu rodzicowi znany jest widok dziecięcych łapek pakujących do buzi wszystko, co znajdą

w swoim zasięgu. Z tego względu warto już od pierwszych miesięcy życia odkrywać przed

dzieckiem magiczny świat jedzenia.


 Eksperci stwierdzili, że do trzeciego roku życia można najefektywniej

wpoić dziecku prawidłowe nawyki żywieniowe. Okres żłobkowy to również

właśnie ten czas, kiedy maluchy chętnie chcą próbować produktów o różnym

wyglądzie, smaku czy zapachu. Zapewniając dzieciom w tym wieku różnorodność

pokarmów, mamy większe szanse, że nasza pociecha nie wyrośnie na niejadka.



Żłobkowe, malutkie brzuszki wymagają specjalnej opieki  dlatego też w poszukiwaniu najlepszego kateringu do naszej placówki przetestowaliśmy wiele opcji i wybraliśmy najlepszego dostawcę.



Wiedząc, jak ważna jest dla rodziców pełna informacja, co jada w ciągu dnia ich dzielny maluch początkiem każdego tygodnia będzie opublikowane menu na wszystkie dni tygodnia

katering

ŻŁOBEK  

bezpieczne miejsce dla twojego maluszka

 

miejsce poznawania i odkrywania świata

 

miejsce zawierania nowych przyjaźni

 

miejsce rozwoju i edukacji

 

miejsce do którego dziecko będzie chciało wracać

 

 

 

 

 

Nasz ŻŁOBEK to:

58

 

wydarzeń W ROKU KALENDARZOWYM

8

 

ZAJĘĆ DODATKOWYCH

48

 

PRZYSTOSOWANYCH MIEJSC

O nas

Nasz żłobek powstał z myślą o dzieciach i ich potrzebach.

 

Stworzyliśmy miejsce, w którym uciekamy od rygoru i szablonowości kojarzącym się najczęściej ze słowem żłobek.

 

Jest to miejsce inne od wszystkich, w którym realizujemy  harmonijny rozwój dziecka we wszystkich jego sferach

włączając w ten proces  rodziców.

 

Naszą ideą było stworzenie miejsca, gdzie będziemy wspierać rodzica w wychowaniu dziecka.

 

Wesołe misie to żłobek, w którym opiekun będzie przede wszystkim przewodnikiem dziecka i wsparciem dla jego indywidualnego rozwoju. Stworzyliśmy tutaj odpowiednie warunki

do odkrywania i rozwijania przez dzieci ich własnych talentów.

 

Chcemy, aby w naszej placówce dzieci otrzymały odpowiednią dawkę wsparcia emocjonalnego jak i społecznego.

 

Wczesny wiek dziecięcy sprzyja wysokiej aktywności poznawczej malucha.

 

Dzieci w tym okresie są ruchliwe i podatne na wszelkie bodźce zewnętrzne, które odbierają. a naszym zadaniem jest sprawnie odpowiedzieć na potrzeby tej aktywności.

 

Aby osiągnąć założony cel i usprawnić rozwój najmłodszych dzieci korzystamy przede wszystkim z innowacyjnych metod nauczania. polegających w głównej mierze na aktywizacji maluchów, wsparciu ich samodzielności i przystosowaniu do jak najpłynniejszego przejścia w kolejny etap edukacji.

 

Istotnym elementem stosowanych przez nas metod wychowania jest ich dostosowanie do wieku dzieci, stopnia ich rozwoju, możliwości poznawczych i charakterologicznych.

 

Metody te w praktyce edukacyjnej wspomagają rozwój dziecka na różnych płaszczyznach takich jak:

 

Zwiększają skuteczność przyswajania podawanych informacji

 

Motywują dzieci do podejmowania działań

 

Rozwiją twórcze myślenie, wspiera kreatywność dzieci

 

Ułatwią maluchom integrację prostej wiedzy, przyswojonej w poprzednich etapach

 

Wspierają samodzielność maluchów

 

Kreują umiejętność współpracy z innymi dziećmi, tworzenia pozytywnych relacji w grupie i porozumiewania się.

 

Innowacyjne metody nauczania są niezwykle skuteczne w pracy z dziećmi wolniej rozwijającymi się, wykazującymi jakiekolwiek trudności w przyswajaniu nowych zagadnień, podejmowaniu działań czy budowaniu relacji.

 

Sprzyjają emocjonalnemu zaangażowaniu maluchów, budowaniu nowych, pozytywnych doświadczeń, samopoznaniu oraz integracji grupy dzieci.

 

Zajęcia przeprowadzane w myśl tych zasad są także dużym urozmaiceniem planu zajęć dydaktyki dla najmłodszych.

 

Podczas aktywizacji dzieci stosujemy także elementy wspierające percepcję wzrokową maluchów, co pozwala im na łatwiejszą wizualizację procesu działania, ułatwia zrozumienie

zadania oraz pobudza ich rozwijającą się wyobraźnię.